Křest knihy ve fotografiích

12.08.2023

Někteří v devatenácti plánují svatbu, jiní zase mají křest své knihy. Dne 11. 8. 2023 jsme společně s Davidem Dejfem Kaňovským, mým spoluautorem, pokřtili naši knihu Šachový diář aneb Šachy hrou!. Pojďme si akci přiblížit fotografiemi.

                                                                  Autogramiáda. Zatímco Davidův podpis připomínal krasopis Leonarda                                                                                          da Vinciho, můj vypadal jako Hvězda smrti ve tvaru S. A prý že ženy píšou lépe.

                                                                    Rajčata na hlavě mi dodávala odvahu, neboť jsem věděla, že                                                                                                            právě díky nim mě lidé poznají. Který jiný kretén by taky tohle nosil, že? :D

                                                                    Jak jsem už několikrát psala, jsem expert na první dojmy. Jakmile                                                                                                      mě David totiž vyzval k tomu, abych přišla na pódium, o dva kroky                                                                                                  později jsem ležela na schodech, kde mi podklouzly obě nohy, a aby                                                                                                to nestačilo, podklouzly mi pak ještě jednou, tentokrát však na vyšším                                                                                            schůdku. Holt jsem taky jenom člověk. :D 

                                                                                                 Vylosovaný výherce naší knihy.

                                   A už se to leje...

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky