Šachová kavárna? A v Praze?!

30.12.2023

Ještě nedávno si šachisté museli brát svoje vlastní šachové soupravy a knihy do obyčejných šachmudlovských kaváren. Nyní nastává pravý šachčeský převrat v historii šachistů i nešachistů; v Praze se otevřela šachová kavárna! A nezaložil ji muž, nýbrž žena, a to Dominika Palka, rusovláska s polskými kořeny a velkým šachovým zapálením.

Pamatuji si, jak jsem poprvé vstoupila do kavárny. Cítila jsem se jako dítě uprostřed království a mé chování tomu odpovídalo, protože jakmile jsem spatřila linecké ve tvaru šachových figur a ochutnala ho, projela mnou dávka štěstí, která vyústila v široký úsměv a nechtěné plivnutí drobků na Domču. Jak jsem už několikrát psala, první dojmy jsou mou silnou stránkou.

Nechce se mi tomu skoro ani věřit, ale splnila jsem si další sen, neboť  jsem součástí této kavárny. Budu se starat o sociální sítě a marketing, spolupořádat doprovodné šachové akce a rozlévat kafe všude možně. Tedy pardon, chtěla jsem napsat do hrníčků. :D

Já a Domča
Já a Domča

Najdete nás na adrese: Praha, Urxova 436/10, 186 00 Karlín. Budeme se na vás společně s Domčou a šachovými dorty těšit! :)

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky