Šachové balící hlášky

27.03.2023
  1. Nehraješ náhodou šachy? Rád bych ti ukázal svou partii.
  2. Kdybys byla věž a já král, klidně bych podvedl dámu a udělal rošádu.
  3. Nejezdíš na koni? Já jen že bych tě na těch svých klidně povozil.
  4. Kdybys na sebe postavila všech šestnáct pěšců, ani zdaleka by neměřily tolik co můj pěšáček.
  5. Vím, že máš ráda g-sloupec, protože hlavně tam provádím divočinu.
  6. Máš doma hračku? Já jen že bych ti půjčil střelce.
  7. Nechtěla bys vidět krále v pozoru?
  8. Stačilo mi ujít 64 políček, abych zjistil, že jsi ta pravá.
  9. Čau věžko, mohl bych dobýt tvou komnatu?
  10. Opakuj po mně a hledej ve slovech skrytý význam: Chci Caisse xbox dát... Chci Caisse xbox dát... Chci Caisse xbox dát...
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky