Šachový fotomodeling

09.08.2023

Pokud se chce žena stát úspěšnou modelkou, musí dodržovat zásadní pravidla, při nichž by se zavraždili všichni pozemští tvorové, kteří si rádi dopřávají gulášek se šesti. Chození à la vycvičený voják na podpatcích, zvláštní diety, kde místo obyčejných rohlíků jíte bio piliny, a udržování si perfektních rozměrů, tomu se říká pravá Ozzákova demonstrace.

Šachovým fotomodelem se ovšem může stát úplně každý. Jednak v tomto odvětví neexistuje žádná soutěž typu Miss a jednak se stáváte fotomodelem už ve chvíli, kdy vyfotíte první profesionální fotku s šachovnicí. Jak prosté, že?

Já se dopracovala na pozici šachové fotomodelky zcela omylem. Po prvním focení, které jsem si zařídila čistě pro propagační účely šachové hry, mi přicházely nabídky od fotografů z celého Česka, a já tak ušetřila několik tisíc korun, neboť pro každého fotografa jsou šachy něčím unikátnějším než sexy pózy na louce.

Moje šachfotomodelingová historie

                                                  (Po zveřejnění této fotky jsem usoudila, že bude lepší, když se budu fotoaparátům vyhýbat.                                                        A opravdu jsem ten mimozemský tvor s ofinou, který vypadá, že se za chvíli vyzvrací na                                                              šachovnici. V tuhle chvíli jsem měla doslova bílo před očima, přibližte si snímek a uvidíte sami.)

                                                                                 (To není nostalgické ztvárnění devadesátek, ale                                                                                                                                   moje první nedobrovolná portrétovka. Tať ka to                                                                                                                                   okomentoval slovy: "Je to děs.")

                                                  (Focení s bráchou. Tady jsem zjistila, že mě možná to focení i baví...)

                                                  (Moje první profesionální šachfocení. Oslovila jsem šikovnou fotografku Petru Stibůrkovou,                                                          protože jsem chtěla propagovat šachy i jiným způsobem než jen psaním blogu.)

                                                  (Druhé profesionální šachfocení a zároveň zveřejnění mých fotografií v magazínu                                                                          Československá fotografie, kde jsem byla označena za Miss bez výrazu. :D)

                                                             (Poprvé v životě jsem měla na sobě make-up, navíc jsem fotila s modelkou,                                                                                     která se modelingem doopravdy živí.)

                                                                              (Moje druhé líčení. Trochu mi kolem očí bouchly saze, ale                                                                                                                    jinak spokojenost.)

                                                                (Šachfotomodeling v exteriéru, poslední dvě ukázky jsou ze (zatím) posledního focení.                                                                  Jak jsem uvedla ve své knize, šachfotomodelingu se budu věnovat do té doby, než mi                                                                  naroste vdolečkový pupek.)

Jím řízky, mým pravidelným fitkem jsou schody, v minulosti mi tať ka říkával, že bych mohla hrát v hororech, a přesto jsem modelkou. Hashtag volnost a svobodomyslnost. ;)

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky