Sněží!

04.03.2023

Elsa by se dala považovat za nejrozežranějšího lidského tvora, kterého kdy svět viděl, pokud tedy nepočítáme Hitlera či řezníka Krkovičku. Tato na pohled křehká dívenka totiž zmrazila nejen svou pohádkovou říši, ale dokonce i šachový vesmír.

Rozhodčí: Můžete zahájit hru!

Já: (Podávám ruku své soupeřce, která mi následně spouští hodiny. Uděláme každá sotva dva tahy, když vtom mi na obličej dopadne cosi studeného, což je vzhledem k mým řeřavým uhlíkům na tvářích a rubínům na čele docela příjemné.)

Soupeřka: Co to je?

Já: (Koukám na otevřené okno a vidím Elsu, jež si na Mrazíka vylévá své daddy issues.) Asi sněží, no.

Soupeřka: (Pokukuje po šachovnici, neboť i tam dopadají bílé vločky skrývající nejedno Elsino tajemství.)

*O 3 MINUTY POZDĚJI*

Brácha sedící vedle mě: Ty vole, ono sněží. To jsem ještě neviděl.

Já: No... Já taky ne. Ale aspoň nám nebude horko.     

Šachy vás prostě nikdy nepřestanou překvapovat. Můžete se jimi zabývat celý život, avšak vždycky si pro vás alternativní šachový Bilbo připraví něco zcela neobvyklého a neočekávaného.    

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky