Svoboda

17.09.2023

SVOBODA

Šedesát čtyři polí

a na nich celej svět.

Jsem pěšcem mezi králi

a dámou mezi pěšci.

Figury svádí boje

jako mé mozkové buňky.

Ozbrojená, na souboj připravená

ztrácím svůj meč.

Má otázka zní,

zda patřím na chessboard,

nebo mimo ni?


Na pomezí bílýho a černýho

přeskakují se jezdci.

Nevnímaj, mají jeden druhýho,

krok střídá skok.

Caissu zlákala melofobie,

ale Hůlka ji z komnat vyhnal.

Natěšená, lehce rozpačitá

počítám tahy dopředu.

Má otázka zní,

zda patřím na chessboard,

nebo mimo ni?


Věž si hraje na dámu

a doufá v lepší zítřky.

Netuší však, že v Caissině chrámu

žádné zlato neleží.

Hodiny tikají pomalu

a oči mé mě pálí.

Nervózní, v situaci kuriózní

sbírám figuru.

Má otázka zní,

zda patřím na chessboard,

nebo mimo ni?


Elizabeth Harmonová vyhrála

a podala mi ruku.

Já místo stisku se jí radši zeptala,

kým je Anya Taylor-Joy.

Tah pěšcem otevřel dveře,

Dámský gambit zase bránu.

Umírněná, s věcí smířená

zavírám šachovou knihu.

Má otázka zní,

zda patřím na chessboard,

nebo mimo ni?


Vládce je prý lvem,

otrok pouhou opicí.

Kráčím si svým snem,

kde žezlem je svoboda.

Střelec přerušil můj heartbeat

a srdce zlomil vejpůl.

Zaskočená, sebou překvapená

radím oběma stranám.

Má otázka zní,

zda patřím na chessboard,

nebo mimo ni?


Šedesát čtyři polí

a na nich celej svět.

Jsem pěšcem mezi králi

a dámou mezi pěšci.

Figury svádí boje

jako mé mozkové buňky.

Odhodlaná, na úder připravená

souhlasím s remízou.

Má otázka zní,

zda patřím na chessboard,

nebo mimo ni?

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky